Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Enshrouded na razie bez inwazji. Pożądana zmiana trafi do survivalowego RPG w następnej aktualizacji
Enshrouded dawno otrzymało pierwszą wielką aktualizację, a w połowie kwietnia do gry trafiła kolejna, ale wyraźnie mniejsza łatka. Nie jest to tempo rozwoju na miarę Baldur’s Gate 3 lub Helldivers 2, ale studio Keen Games nie tylko patchami daje do zrozumienia, że słucha graczy.

Twórcy Enshrouded niedawno zorganizowali sesję pytań i odpowiedzi z fanami, którą podsumowali w artykule opublikowanym na oficjalnej stronie gry.

Jak to zwykle bywa z tzw. AMA, nie wszystkie pytania graczy dotyczyły Enshrouded. Niemniej większość fanów dopytała o takie kwestie, jak najbardziej wyczekiwane przez twórców nowości zmierzające do gry (m.in. dzielenie się bazą ze znajomymi, system pogody oraz rozbudowa walki), przyszłość gry po wyjściu z wczesnego dostępu (w końcu do tego dojdzie, ale jest za wcześnie na konkretne obietnice) oraz kulisy produkcji (na przykład powód postawienia przez studio na woksele).

Keen Games potwierdziło też, że obiecana dawno temu indywidualna progresja zadań dla każdego gracza ma pojawić się w następnej aktualizacji. Simon Kranz, producent w studiu, przyznał, iż zespół nie sądził, jak powszechne będą prośby o taką funkcję, bo – jak to ujął twórca – nie spodziewał się, jak wiele osób będzie chciało zwiedzać świat Enshrouded, nawet bez aktywnych znajomych w grze.

Antony Christoulakis, dyrektor kreatywny w Keen Games, potwierdził również dalsze rozszerzanie świata w ramach wczesnego dostępu. W planach jest także zwiększenie „regrywalności” (replayability), aczkolwiek większość powiązanych z tym aktywności trafi albo pod koniec Steam Early Access, albo już po wyjściu wersji 1.0.

Mniej pozytywnie twórcy rozpatrują prośby o „inwazje”, czyli możliwość najeżdżania baz innych graczy. Jakkolwiek to częsta sugestia, taka mechanika byłaby sporym wyzwaniem dla projektantów. Zwłaszcza że obecny, niemal nieograniczony system budowy sprawia, że takie ataki mogłyby nie mieć żadnych szans powodzenia. Albo nawet nie dałoby się ich w ogóle zorganizować. Dlatego, choć i twórcom podoba się sam pomysł, to ewentualnej implementacji nie rozważą w najbliższym czasie.

Źródło:
Jakub Błażewicz - GRY-OnLine
Klemens
2024-05-03 08:47:39
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow